Monday 7 November 2011

Kepada Pengusaha Perkahwinan Malaysia.

Salam semua,


Ekspo Perkahwinan Malaysia akan melangsungkan sebuah pameran pada 6 - 8 Januari 2012 di Concourse Area Wedding City @Maju Juntion. Malah Maju Juntion merupakan sebuah kompleks membeli belah yang terletak di tengah bandaraya Kuala Lumpur, berdekatan dengan Kompleks Pertama , Medan Mara dan Sogo yang sememangnya berada diantara lokasi yang paling strategik di Lembah Kelang...Kompleks ini juga  menjadi tumpuan kunjungan segenap lapisan masyarakat samaada berpendapatan sederhana hingga berpendapatan tinggi.









Pelan Lokasi Maju Juntion.


Dengan kemudahan untuk mendapatkan pengangkutan awam dan parkir , lokasi Ekspo Perkahwinan Malaysia pada kami ini sememangnya begitu mudah untuk dikunjunggi oleh para pengunjung.

Disamping itu juga kami akan membuat pengiklanan pameran kami didalam 2 buah surat khabar terkemuka seperti di Harian Metro dan Kosmo. Dengan iklan 1 muka besar dan berwarna (Full Page & Colour) sememangnya mampu untuk menarik perhatian umum. Malah kami akan memasang bunting di sekitar kawasan Lembah kelang sebelum bermulanya event ini  bertujuan untuk mewar-warkan maupun promosi akan kewujudan event yang akan berlangsung nanti.

Risalah akan diedarkan di kawasan2 perumahan sekitarnya dan di beberapa Stesen Bas, LRT dan Komuter. Disamping itu, nantikan kemunculan iklan kami di dalam  Majalah Rasmi event kami iaitu Pesona Pengantin pada keluaran Disember ini nanti (Full Page) .


Dengan pelbagai aktiviti pentas yang disusun oleh penganjur, kami berjanji akan memberikan persembahan yang lebih Up to Date dan Fresh. Tidak ad lagi persembahan2 yang qliche ' yang sering kita saksikan pada sebelum2 ini. 

Apa bezanya harga event kami dengan harga event2 yang lain? jawapan tu anda kena hubunggi kami sendiri untuk mengetahuinya :)


Kepada pengusaha yang berminat untuk menyertai kami janganlah segan silu untuk menghubunggi kami di  03-6093 3130 & 012-2333 877..ataupun emailkan kepada kami sebarang pertanyaan di mybig.eventt@gmail.com dan kami membantu anda untuk memajukan perniagaan anda menerusi event kami. Jangan lupe untuk singgah dan LIKE fan page kami http://www.facebook.com/ekspoperkahwinanmalaysia untuk mengikuti sebarang perkembangan terbaru dari team kami. 



Logo Penganjur : My Big Event

Blog :  ekspo-perkahwinanmalaysia
Email :  mybig.eventt@gmail.com
Tel/Fax :  03-6093 3130 & 012-2333 877
Alamat :   No.2D-2-2, Jalan Mutiara 3,
Rawang Mutiara Business Centre 2, 
48000 Rawang , Selangor Darul Ehsan.





1 comment:

  1. Ayo Raih Kesempatan Mendapatkan Uang Ratusan Juta Rupiah... Bandar Sabung Ayam Online Terbesar dan Terpercaya di indonesia, Kunjungi Website Kami Di Ayo Daftar Disini Sekarang Juga untuk mendapatkan akun Sabung Ayam anda.
    Hubungi kami di WA: +62-812-2222-995 & Telegram : @bolavitacc

    ReplyDelete