Saturday 10 March 2012

Theme of Que Rafeal

Salam semua follower blogger EPM, harini jom kite berkenalan dengan lebih dekat lagi dengan Theme of Que Rafael selaku "Main Decorator" untuk Ekspo Perkahwinan Malaysia yang bakal berlangsung pada 27-29 April 2012 bertempat di Sunway Putra Mall @ The Mall.

Setelah berbincang dengan Owner Theme of Que Rafael akhirnya Que Ariffin bersetuju untuk bergabung kreativiti  dengan  EPM untuk memeriahkan event yang bakal berlangsung nanti, so kepada B2B semua saksikan kelainan yang bakal di tampilkan oleh Theme of Que Rafael nanti so save the date yer.

Kepada anda semua yang sering mengikuti perkembangan Event pengantin di malaysia ini pasti anda tidak pernah lihat kelibat Theme of Que Rafael menyertai mana2 Event walau sekali pun.....sooo B2B ini adalah salah satu sebab kenapa anda perlu datang EPM nanti kerana setiap Event kami pasti akan menjadi Exclusive dan membawa kejutan yang takkan pernah anda fikirkan :)

Logo Rasmi Theme of Que Rafael

Que Ariffin pemilik nama Theme of Que Rafael

Sessi perbincangan yang 'santai' bersama Que Ariffin

Akhirnya 'kata sepakat' diperolehi....Terima Kasih "Theme of Que Rafael"


Peace untuk semua....

Malah pemilik My Big Event iaitu Pn.Asyeeq Zulkipli juga turut turun padang bertemu Que Ariffin  :)



okeh2 kepada anda yang baru mula cuba mengenali hasil kerja Theme of Que Rafael yang memang memiliki aura nya tersendiri... ape kate anda tengok antara koleksi pelamin yang di ambil dari Blog mereka (Sharing is Caring)  http://themeofquerafael.blogspot.com/ 






Untuk maklumat lebih lanjut tentang Theme of Que Rafael uollzzz boleh klik link ini http://www.facebook.com/pages/Theme-of-Que-Rafael/234221413718

heh, teruja kan??? okey jom check design poster kami yang akan menemui anda di Pesona Pengantin dan Akhbar Harian Metro.






3 comments:

  1. i cant wait! see you guys there!

    ReplyDelete
  2. Ayo Raih Kesempatan Mendapatkan Uang Ratusan Juta Rupiah... Bandar Sabung Ayam Online Terbesar dan Terpercaya di indonesia, Kunjungi Website Kami Di Ayo Daftar Disini Sekarang Juga untuk mendapatkan akun Sabung Ayam anda.
    Hubungi kami di WA: +62-812-2222-995 & Telegram : @bolavitacc

    ReplyDelete