Tuesday 15 November 2011

FANTASIA cinta... (Tema Ekspo Perkahwinan Malaysia) By My Big Event

Sedari kecil, setiap individu ada berangan-angan untuk meraikan majlis perkahwinan impian mereka bila dewasa nanti..Nah, disinilah timbulnya pelbagai idea mahu merealisasikan majlis idaman Si Raja Sehari...
Ada yang mahu meraikan ala-ala sang puteri salju,alam dongeng, konsep Taman Inggeris (Enchanted Garden), Arabian Gala dan pelbagai lagi idea yang akan muncul apabila berbicara soal konsep dan persembahan majlis untuk perkahwinan ini...

Maka lahirlah idea untuk mendedikasikan tema pameran kami ini kepada "FANTASIA cinta"..apajua fantasi cinta anda dapat dizahirkan melalui kreativiti para exibitor yg bakal menyertai Ekspo Perkahwinan Malaysia.
Ditambah pula dengan padu-padan warna tema yang menarik - Turquoise Blue dan Pink pasti akan menyerlahkan lagi idea Fantasia cinta ini.

Dikongsikan serba sedikit apakah persepsi kami mengenai Fantasia Cinta :

En.Helmi MJ : "Terfikir untuk membuat majlis berkonsepkan 'Hutan Rimba'...Boleh ke??"

En.Harry Zachery : " I love island...apakata buat konsep fantasi si Duyung...Sangat indah!!"

En.Romy Saad : " Ikut sahaja Fantasi isteri...she will think something real and extraordinary"...

Pn.Asyeeq Zulkipli : " Lots of roses..full of LOVE..blooming and enchanted, rainbow.."

So, kepada exibitor sekalian, challenge yourself untuk menterjemahkan konsep ini di booth anda..dan kepada para pengunjung, explore lah Fantasia Cinta anda dengan menghadiri event kami 06-08 Jan.2012 di Maju Junction@wedding City nanti...SAVE THE DATE...!!!!

No comments:

Post a Comment