Sunday 18 March 2012

Sunway Putra Place

Seperti yang semua maklum Ekspo Perkahwinan Malaysia untuk edisi yang ke-2 bakal berlangsung di sini, Sunway Putra Place atau nama lamanya ialah The Mall (sebelum diambil alih oleh Sunway Management).




Mengapa Sunway Putra Place dipilih sebagai venue rasmi untuk EPM ?? jawapanya kerana, Sunway Putra Place merupakan lokasi perniagaan yang strategik yang terletak di tengah Bandaraya Kuala Lumpur. Sunway Putra Place juga dikenali sebagai pusat membeli belah yang terkemuka pada masa kini. Ia juga berdekatan dengan Putra World Trade Center (PWTC).




Dan beberapa faktor mengapa kami memilih Sunway Putra Mall adalah kerana keselesaan anda untuk berkunjung disana nanti okey jom kiter lihat ape yang Sunway Putra Place berikan :

1) Keselesaan anda untuk mendapatkan tempat letak Kereta & Motorsikal
2) Kemudahan mesin ATM $$$ (ini penting ni nak bayar duit booking dan boleh ber-shopping2),
3) Kemudahan mengunakan Star LRT.
4) Kemudahan KTM Komuter (Putra KTM Komuter)
5) Laluan Bas Rapid KL.
6) Hentian Bas Putra.
7) Kemudahan yang paling best adalah anda senang nak cari Makanan disini :) i love FOOD :)


Ataupun jika anda yang berada diluar kawasan Kuala Lumpur anda boleh lihat peta untuk menuju ke venue kami, jom jom jom ramai2 kita meriahkan suasana disana nanti, malah uuoolllzzz semua boleh dapatkan Free Gift kepada 1000 pengunjung terawal setiap hari tau!!!

Klik gambar untuk gambaran lebih jelas.

Malah untuk pengetahuan semua, pada hari berlangsungnya Ekspo Perkahwinan Malaysia juga terdapat sebuah lagi event yang berlangsung bersama bertempat di PWTC iaitu Pesta Buku Antarabangsa,

So B2B semua selepas anda memilih pakage2 pengantin boleh juga singgah sana yer :)



Okey kepada anda pengusaha2 perkahwinan yang berminat untuk menyertai Ekspo Perkahwinan Malaysia sebagai vendor kami jom sertai kami, Hubungi 03-6093 3130 atau layari fanpage kami untuk dapatkan info2 terbaru http://www.facebook.com/ekspoperkahwinanmalaysia  

No comments:

Post a Comment